6 Mart 2009 Cuma



merhaba dostlar...
bu güzel cuma gününde arkadaşım Bedriye deydik...hafta sonuna güzel bir başlangıç oldu..
derler ya;bir kahvenin kırk yıl hatırı vardır ,diye...
resimdeki kahvede aynı öyleydi işte...
bedriyecim o güzel fincanları ve kendi süslediği bardaklarla sunumunu yaptı bize...sohbet o kadar güzeldi ki vaktin nasıl geçtiğini anlamadık bile...
sevgili Berrin,Arzu,Fidan,Esin,Ayfer,Bedriye ve yeni bir dost...
ve ben...
çocukların keyfine diyecek yoktu...


arkadaşımız öyle güzel şeyler yapmıştı ki;harika şeylerdi.ben fırsat bu fırsat diyerek yanımda taşıdığım fotoğraf makinamı kaptım ve başladım resim çekmeye...sağolsun can arkadaşım Arzu aldı eline biçağı daha güzel bir görüntü alayım diye,başladı damalı pastayı servise...önce çocuklar,sonra büyükler.becerikli arkadaşlarım benim...
bedriye ise sağolsun ,çay servisinde.bense habire resim çekiyorum...bir yandan da sohbet
dostlar
pastalar
ve sohbet...


menüde neler mi vardı?
süpriz kese
damalı yaş pasta
sadrazam lokumu
elmalı fıstıklı toplar
elmalı hindistan cevizli toplar
kundak çöreği
midye poğaça
yoğurtlu mayonezli makarna salatası
tadları harikaydı...
tarifleri aldım daha sonra tek tek yayınlayacağım...
ellerine sağlık Bedriyecim...

Hiç yorum yok: